Servis & Reklamacije
Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.
Ukoliko se radi o kvarovima unutar jamstvenih rokova kontaktirajte ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu.
Ukoliko je naručeni proizvod neispravan u roku 15 dana od primitka narudžbe, reklamirani uređaj ćemo zaprimiti, kvar dijagnosticirati i napraviti zamjenu ili povrat sredstava. Nakon isteka roka od 15 dana kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s jamstvenim uvjetima i uputama navedenim u jamstvenom listu.
Osim ovlaštenog servisa, svaki kupljeni uređaj u gama profit d.o.o. možete reklamirati na našoj adresi.
Sve reklamacije u jamstvu zaprimamo na našoj adresi.
Za sve probleme i reklamacije slobodno se obratite na dolje navedene kontakte.
Apple, CAT, General Mobile, Cubot, Samsung Agram servis d.o.o. Slavonska avenija 22d 10000 Zagreb Informacije: +385 1 2456 555 E-mail: info@agramservis.hr | R&R prijenosna računala gama profit d.o.o. Kustošijanska 346f 10000 Zagreb Informacije: 095/8863939 E-mail: info@findit.hr | Asus System One Tel: 01 3691 282 Avenija Dubrovnik 46 10 000 Zagreb, Hrvatska |